اخبار روزاقتصاد

XRP Documentary by Fruition Production مجموعه ای برای انتشار در نوامبر—چه انتظاری داریم

XRP Documentary by Fruition Production مجموعه ای برای انتشار در نوامبر—چه انتظاری داریم

  • Fruition Production مستندی را در مورد XRP اعلام کرده است که در ماه نوامبر در Apple TV، Amazon و دیگر پلتفرم‌های پیشرو پخش خواهد شد.
  • تهیه کنندگان می گویند که برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل Ripple از حضور در این مستند خودداری کرده است، اما مصاحبه های گسترده ای با مدیر ارشد فناوری دیوید شوارتز انجام داده است.

این یک سال برجسته برای XRP بود، با کریپتو در نهایت ابر تاریک دعوای SEC که سال‌ها بر سر آن آویزان بود را نشان داد پشت سر آن. و اکنون، قرار است با مستندی همراه شود که به سفر ده ساله ای می پردازد که شاهد تبدیل XRP به یکی از مهم ترین پروژه های رمزنگاری جهان است.

Fruition Productions، یک استودیوی مستقر در لس آنجلس، کالیفرنیا که بر فناوری های نوظهور تمرکز دارد، امروز این مستند را اعلام کرد.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا